♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, February 19, 2017

Pekena ikan bakar @ ikan bakar banjar, Selayang

Sedapnya makan ikan bakar banjar kat Selayang ni. Semakin sedap sebab orang open table. Huhuhuhu...

Kelmarin, kitorang dan adik beradik husband berkumpul di rumah adik ipar di Rawang. Fil siap bawak pulut kuning dan kari beriani ayam untuk meraikan harijadi anak-anaknya yang lahir bulan Februari ni. Doa selamat sikit...

Mak buyung semakin membesar bagai johan kat situ. Huhuhu...

Kemudian kitorang gi makan ikan bakar banjar kat Selayang. Serius sedap! Ikan bakar sedap! Sotong kham heong pun sedap!

Serius sedap. Ikan-ikan dia pun fresh!

Punyerlah sedap makan sampai aku lupa dalam kham heong tu ada udang kering. Aku allergy! Puas dah melantak!

Esoknya tu.... apa lagi... bersin tak hengat dunia lah... Huhuhu... sadis!

Rasa nak demam.... esok kiter mc lah yer...

Ooooo... back to the story... ikan bakar banjar kat Selayang ni memang sedap. Servis pun cepat! Korang gi lah cuba!

Haaaccchhhhooooooooooooooooooooo!!!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top