♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, February 22, 2017

Haaaaa... terkejut?!

Tengah duduk-duduk tengok tv... tetiba baby Khairun bergerak dengan rakusnya dalam perut mama. Terus tarik tangan enche Neezam, letak atas perut mama... kejap tu... toing! Tendangan hebat baby Khairun betul-betul kat tapak tangan ayah!

Hahahahah... terkejut dan terkesima enche Neezam!

Kelakar plak tengok muka enche Neezam terkejut. Haaaa... bayangkanlah pulak macam mana rasanya orang yang mengandung ni rasa hari-hari si kecik ni dok aktif sepak-sepak. Huhuhu...

Niesreena dan Naufal pun dah pernah rasa tendangan hebat baby Khairun... terkejut jugak diorang!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top