♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, December 30, 2016

Minggu 20 | Baby dah gerak-gerak

Minggu ke 20... Aku dah mula rasa sedikit pergerakan baby.

Masa memula terasa perut 'bergelodak' semacam, aku ingatkan perut angin ke apa. Tetiba gerak lagi. Baru  perasan, baby yang gerak.

Biasanya baby akan bergerak pada waktu petang dalam jam 5 ke 6 petang. Kadang-kadang waktu tengah drive. Wuhuuuu...

Buat masa ni baby hanya buat pergerakkan kecil jer. Kalau terasa baby bergerak pun, terasa dari dalam jer. Kadang-kadang jer terasa baby gerak lasak sikit.

Ada satu malam tu baby gerak... Cepat-cepat suruh enche Neezam letak tangan dia kat perut aku. Kejap tu baby gerak lagi. Huhuhu... Dapat jugak enche Neezam rasa pergerakkan baby.

Di saat aku menulis post ni, baby tengah berguling-guling dalam perut agaknya. Memang terasa pergerakkannya dalam perut.

Huhuhu... love you my baby boo...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top