♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, November 22, 2016

Gambar kelas 2016

Tepek kat sini gambar kelas Niesreena dan Naufal supaya dapat dijadikan kenang-kenangan di masa hadapan.

Kelas Niesreena, 4 Arif

Kelas Naufal, 1 Dinamis

<

Persatuan Tunas Puteri Niesreena

Dah minggu terakhir persekolahan. Macam biasa, hujung tahun jer, bebudak ni tak sabar nak balik bercuti ke rumah mak tok dan ayah tok diorang kat Segamat, habiskan cuti sekolah sebulan kat sana.

Dan macam biasa, aku dan enche Neezam honeymoon ler berdua. Yahoooo! Hahahaha...

Hmmmm... nampaknya ini tahun terakhir kot nak honeymoon berdua. Tahun depan honeymoon bertiga plak. Dengan baby Khairun yang sedang otw ni. Insya Allah...

y(^-^)y

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top