♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, October 1, 2016

Orang KL... Round KL...

KLCC... dah lama tak sampai sini. Selalu tengok bila lalu nak gi balik rumah emak abah jer... Dulu boleh jugak nampak dari rumah mak abah. Tapi bila dah banyak naik apartment tinggi-tinggi kat sekitar kawasan perumahan, dah terlindung dah KLCC dan KL Tower.

Tadi dinner kat Titiwangsa... dari jauh pun nampak permandangan indah Kuala Lumpur.

Lepas makan, kitorang lepaking sat kat sebelah KLCC ni. Tangkap gambar. Konon-konon pelancong sangat kan... Hahahhaha...

Mak abah pun kena paksa bergambar jugak. Hehehehe...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top