♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, July 15, 2016

GWS Naufal...

Terpaksa EL hari ni untuk jaga yang tersayang.

Dah 2 hari demam... Semalam enche Neezam cuti jaga Naufal... Hari ni giliran mama pulak...

Aku rasa Naufal ni demam sebab nak tumbuh gigi. Gigi Naufal yang rongak setahun lebih kat depan tu akhirnya dah nak tumbuh baru. Alhamdulillah... Risau jugak kalau tak tumbuh. Muka hensem... gigi tak der... memang sadis... Huhuhu...<

Sedih tengok Naufal lemah macam ni. Lemah tak bermaya jer. Makan pun tak nak...

Get well soon sayang...

Love you so much...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top