♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, May 30, 2016

Hobi : Kumpul duit

Ini lah hobi aku masa sekolah dulu.

Kumpul duit-duit overseas dan duit-duit lama. Abah dulu selalu outstation overseas bawak balik duit merata. So, aku kumpullah.

Ini antara duit yang aku sempat kumpul. Actually dulu ada duit seringgit emas tu. Tapi aku tengok kat poket dia dah kosong plak. Ni mesti ada yang mencopek ni. Hmmmm... aku lah tu dulu kot. Time sesak. Huhuhu...

Yang paling berharga sekarang ni ialah duit-duit Malaysia lama ni.

Duit RM2 dengan tandatangan 'Aisyah' @k@ Gabenor Ali Abdul Hassan katanya boleh capai ribuan ringgit. Entah ye entah tidak lah kan.

Duit syiling Malaysia $1 tu tahun 1971. Aku pun tak ingat dah kat mana aku dapat.

Hmmmm... ada sesaper berminat nak beli tak?

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top