♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, March 8, 2016

No gadget! Jom main Domino!

Alhamdulillah... hujung minggu lepas hingga ke hari ni aku berjaya 'menyimpangkan' fikiran Niesreena dan Naufal... well... expecially Naufal... dari main tab atau handphone.

Thanks to dominoes!

Niesreena dan Naufal memang enjoy sangat main dominoes.

Walaupun hujung minggu lepas kitorang sibuk study, tapi bila ada masa terluang diorang akan cari dominoes.

Niesreena dan Naufal pun memang kreatif. Macam-macam cara diorang cuba. Dan memang seronok bila tengok blok-blok dominoes tu jatuh.

Honestly... main dominoes ni memang menyeronokkan. Aku pun suka! Hehehehe...

Aku beli dominoes ni kat Lazada jer. Baru RM24 untuk 120pcs.

Rasa macam nak beli lagi!

#domino #dominoes #nogadgetactivity

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top