♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, February 17, 2016

Bila Niesreena join Pandu Puteri

Hari ini Niesreena perlu ke sekolah dengan uniform Pandu Puteri. Memang setiap hari Rabu ada Ko-ko. Hujung minggu lepas dapat gak cari sepasang t-shirt Pandu Puteri dan sepasang uniform Pandu Puteri. Macam-macam pulak lencana yang kena tampal sendiri. Aiiisshhhh... tak der ker yang dah siap tampal?

Aku tang jahit ni memang keras tangan sikit. Huhuhu...

So, nak tak nak kenalah jahit gak.

Ada kawan bagi tips, sebelum jahit, tampal dulu dengan double sided tape. So tak der lah ia bergerak-gerak. Kalau pakai jarum peniti pun kadang-kadang boleh lari gak letak dia.

Dan hasilnya...

Alhamdulillah... ok lah kan?

Sakit jugaklah rasa jari jemari ni, sebab tak biasa menjahit.

Adoooiii... bengkok pinggang mama, nak...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top