♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, August 8, 2015

Hasil keras tangan

Akhirnya aku potong jugak rambut Niesreena yang panjang tu.

Ok tak?

Aku potong sendiri jer.

Niesreena dah lama mintak aku potong rambut dia yang panjang tu, tapi aku yang sayang. Tak nak potong. Akhirnya dia jumpa gunting dan potong sendiri rambut dia dalam bilik air.

Agak-agak korang, aku ngamuk tak?

Mestilah ngamuk! Aku sayang rambut dia, suka nak buat tocang dan senang ikat bila nak pakai tudung.

Tapi, ye lah.... agaknyer Niesreena rimas kot rambut panjang. Dah lama Niesreena bagitau aku nak potong rambut tapi aku but donno jer. Akhirnya dia potong rambut sendiri.

Huhuhuhu...

Niesreena gunting rambut dia sikit jer. Sajer nak testing gunting kot. Tapi boleh lah nampak kat tepi rambut dia dah terpendek sikit.

Haaaiiiisssshhhh!

Terpaksalah aku orter balik rambut dia dan alang-alang tu teruslah gunting pendek.

Lepas siap potong, Niesreena kata

"Aaaahhhhh... ringannya kepala Reena..."

Sukalah tu rambut pendek. Lepas ni main gunting lagi, mama botakkan jer terus!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top