♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, May 1, 2015

Mood: Yey!!!

Yey! It's a loooongggg weekend!

Intai-intai kat fb, ramai kengkawan yang dah mula berjalan-jalan. Sejak malam tadi, tak kurang ramai jugak yang komplen lebuh raya dah mula sesak. Sangat sesak!

Hmmmmm... cuti panjang kali ni, kitorang tak kemana-mana pun. Macam tak percaya kan??? Enche Neezam terpaksa berkhidmat untuk negara. Mulai petang ni hinggalah hari Rabu ni! Sadis sungguh! Huhuhu...

Insya Allah... aku dan little Khairuns akan balik ke kampung aku petang nanti. Kuala Lumpur! Tunggu aku datang!

Nak duduk bawah ketiak mak sepanjang cuti kali ni. Seronoknyeeeerrrrrr!!!

~~(^^)~~

So, kepada semua. Selamat bercuti panjang. Enjoy your holidays and be safe!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top