♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, February 8, 2015

Gembiranya bersama!!!

Seronoknya weekend ni! Walaupun sekejap, rasa seronok sangat dapat berkumpul bersama-sama dengan emak abah dan adik-adik tersayang! Emak dan abah yang paling seronok sebab dapat berkumpul dengan semua anak-anak dan cucu-cucu. Insya Allah... one more cucu is coming!

Disebabkan adik mengidam nak makan laksa Johor. So, pagi Ahad, sebelum subuh emak dah bergendang kat dapur.

Laksa johor mak memang sedapppppp sangattttt!!! Dan sambal belacan emakkk... hmmmm... teringat ni pun buat kecoq ayaq liuq! Dapnyer... Nyum nyum!

Hari ni kitorang piknik. Piknik kat rumah adik jer... Adik dok sepelaung jer dari rumah mak abah. Antara kitorang 3 beradik, famili aku lah yang dok paling jauh... Tapi alhamdulillah... nasib baik tak sampai sejam perjalanan pun...

Kiter mandi duluuuuuu!!!

<

My Abah always cool and calm.

<

Best pren nih!

Lepas mandi, masing-masing kelaparan dan keletihan. Makan lagi! Dan lagi!!!

Budak-budak ni jer tak reti penat...

Lepas mandi, makan, then gi playground plak. Hmmmm... malam ni memang gerenti 'pengsan'!

Ini anak buah aku yang comel bam bam! Banyak keletah dia sekarang. Best pren abah ni.

Memang seronok sangat hari ni. Rasa tak nak balik. Nak dok bawah ketiak mak! Huhuhu... Kalau tak malulah!

Insya Allah... Ada rezeki raya cina akan datang ni kitorang akan berkumpul lagi di lokasi yang lain plak. Harap-harap plan menjadi.

Love you all soooo much!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top