♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, November 11, 2014

Yang penting kita... Njoi!!!

Alhamdulillah...

Rezeki lebih dari homestay... kiter labur pada homestay semula...

Setelah berbulan-bulan bertahan dengan aerial dalam rumah untuk dapatkan siaran, akhirnya kitorang putuskan untuk pasang saluran berbayar untuk dapatkan siaran yang lebih baik untuk para pelanggan yang menginap di Khairun's Homestay D'Bestari.

Ye lah... Memula dulu nak test market. Kalau ada demand, barulah boleh upgrade sikit-sikit. Ye tak? Start ari tu dah melabur beribu-ribu untuk homestay sebagai permulaan. So, hari ni, melabur untuk aerial tv pulak!

Sebelum kitorang putuskan untuk pasang Njoi ni, aku ada tanya kat kengkawan kat fb, satelit tv mana yang terbaik dan yang lebih penting, menjimatkan! Astro atau Unify?

Then, ada kawan yang suggest Njoi ni. Cuma sekali bayar, RM328, then bulan-bulan tak perlu bayar apa-apa dah! Actually RM328, untuk decoder terpakai dan ada 6 bulan warranty. Kitorang ambik decoder baru. So, kena bayar RM428 dan ada setahun warranty.

Dengan Njoi ni, kiter dapat 23 saluran TV dan 20 saluran radio. Ok lah kan...

Njoi jugak menyediakan perkhidmatan prabayar, maksudnya, kalau kiter nak tambah channel lain, kiter boleh order. Tetapi kena dapatkan kad prabayar Njoi kat dealer diorang.

Dan hari ni, Khairuns Homestay D'Bestari dah ada Njoi!

Harap-harap oklah!

Clear sangat siaran!

Suka!

Harap-harap mereka yang bakal menginap pada masa akan datang akan rasa lebih berpuas hati.

So, korang, kalau mencari homestay berdekatan Nilai, KLIA, KLIA2, LCCT, Sepang atau Salak Tinggi ke, bolehlah hubungi aku atau enche Neezam yer...

\(^-^)/

Khairuns Homestay D'Bestari

No comments :

back to top