♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, November 20, 2014

Naufal dapat anugerah!

Hari ni merupakan Hari Konvokesyen Tadika Miftahum Ulum. Mc! Aku tak sihat hari ni, tidur sepanjang hari kat rumah. So tak dapat join Naufal dan enche Neezam ke sana untuk majlis ni.

Enche Neezam jer wakil. Kejap-kejap enche Neezam watsapp dan hantar gambar Naufal.

Alhamdulillah... kali ni Naufal dapat Anugerah Khas - Tempat kedua dalam kelas 6 tahun. Naufal 5 tahun dan tahun ni dia dok kelas bebudak 6 tahun. Alhamdulillah peperiksaan yang lepas, Naufal dapat nombor 2 dalam kelas dia.

Ooooo... mama dan ayah bangga sangat dengan Naufal!

Tahniah Naufal!

Good job!

Apa-apapun... tahun depan kena usaha lebih lagi!

Naufal jugak masuk persembahan Kalam Jamaei pagi tadi. Bersungguh-sungguh Naufal berlatih kat rumah. Comel jer dengan gaya dia dan bahasa Arab yang fasih tapi mama haram satu patah pun tak paham. Huhuhuhu.... Tapi mama tak dapat tengok persembahan Naufal kat sekolah. Regret jugak rasanya...

Tak per! Tahun depan setahun lagi Naufal akan ke tadika. So, tahun depan tak boleh miss hari konvo Naufal. Insya Allah...

Esok, hari terakhir ke sekolah. Insya Allah... Naufal dan Niesreena akan ke sekolah seperti biasa.

Lepas tu...

cuti sekolah!!!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top