♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, October 28, 2014

Berkat sabar...

Alhamdulillah... hari ni dapat satu berita gembira.

Ya! Sangat-sangat gembira.

Unexpected extremely great news.

Oooooo... tidak!

Aku tak pregnant.

y(^-^)y

Kalau pregnant lagi berdabal-dabal-dabal gumbiranya.

Huhuhu...

It is related with my job.

Actually dah beberapa bulan ni berkira-kira nak cari kerja baru. Bukan sebab masalah kerja. Aku sayang kerja aku. Kerja okay, kengkawan dan boss pun best. Seronok kerja kat sini. Tapi sebab jarak dari rumah ke office sangat jauh. Hari-hari berulang almost 120km. Bila harga minyak naik, terus nangis! Huhuhu...

Tapi alhamdulillah... berkat kesabaran dan keikhlasan... semalam dapat satu berita gumbira.

Sangat-sangat gumbira.

Syukur alhamdulillah.

\(^-^)/

Eh... bukan dapat kerja baru. Masih bekerja di tempat yang sama. Tapi alhamdulillah... lebih baik lagi.

So stay ajerlah kat sini. Mungkin rezeki aku masih kat sini.

Insya Allah, aku akan berusaha dan bekerja lebih bersungguh-sungguh lagi, kerana Allah swt. Semoga segala urusan dan impian hidup kita semua di dunia dan di akhirat akan tercapai.

Amin...

No comments :

back to top