♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, July 9, 2014

Bumi Gaza berdarah lagi :'(

Sedihnya tengok apa yang berlaku kat bumi Palestin sekarang. Di bulan yang mulia ni, diorang diuji lagi! Tak dapat bayangkan penderitaan yang diorang tengah hadapi. Bukan sekarang jer... tapi dah bertahun-tahun lamanya...

Ya Allah... sedihnya...

Kat FB ramai yang kongsi tentang kekejaman israel laknatullah - ada macam-macam gambar dan banyak video. Rasa macam tak sanggup nak tengok! Tak dapat bayangkan kalau aku kat tempat diorang...

Ya Allah... takutnya...

"Ya Allah...

Kau berikanlah kekuatan dan perlindungan kepada umat Islam di Palestin, malah umat Islam yang ditindas oleh kafir lakhnatullah di seluruh dunia!

Ya Allah..

Sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepadaMu Ya Allah... turunkanlah bantuanMu kali ini kepada orang-orang Islam di Palestin! Hancurkanlah rejim zionis lakhnatullah! Hancurkanlah orang-orang Yahudi di seluruh dunia!

Amin..."

Jom kita sama-sama menderma ke tabung Aman Palestin. Semoga usaha kita sedikit sebanyak dapat membantu saudara kita kat sana.

Bank Islam : 12029010047880
Maybank : 562263010787
CIMB : 8600460353
Bank Muamalat : 12070005133717
RHB Bank : 21245760004907
Bank Rakyat : 220806195922

#prayforgaza

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top