♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, June 26, 2014

Lepas rindu

Ooooo... hari ni aku MC. Badan bukannya tak sihat sangat. Tapi terasa sangat penat. Mata pun rasa tersangat mengantuk! So, I rehatlah hari ni yer boss... nak ZZZZZzzzzzzzzzz....

(^-^)y

Mak abah dan mak ayah serta adik-adik pun dah berangkat balik pagi tadi. Kosong dah rumah... Sunyi rasa...

Naufal balik sekolah tadi, dok tanya...

"Mana Wan? Mana semua orang?"

Sian Naufal... Biasanya meriah ramai orang kat rumah. Dan paling best... ramai melayan kerenah ngengada dia... Huhuhu...

Kebetulan hari ni Reena tak sekolah sebab sekolah dia ada program. So, lepas ambik Naufal dari sekolah tadi... petang sikit... kitorang bawak Niesreena dan Naufal main kat taman.

Ayah pun ambil kesempatan! Huhu...

Rindu betul kat diorang. Seronok bila tengok gelak tawa diorang. Walaupun penat melayan... hehe...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top