♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, January 4, 2014

Bila ex-BW dan WD berkumpul

X-Barnes Way + Waterdale small gathering...

Kitorang 5 orang jer pun... Tapi macam-macam cerita keluar!

Seronok bila mengimbau balik cerita-cerita lama. Lebih-lebih lagi kenangan-kenangan manis kat Melbourne dulu!

Yang paling best... bila part nak mengingat nama kengkawan lama. Hahahhaa... semua dah ingat-ingat lupa!

Rupa ingat, tapi nama apa ek? Tapi ingat plak nama start dengan huruf Z! Macam teka-teki dah!

Hahahaha...

Thanks lah korang kerana sudi menerjah ke teratak buruk beta. Len kali lepak lama-lama skit. Ajak kengkawan Desa Bundoora ramai-ramai lagi. Bawak khemah sorang satu... Kiter barbeque kat luar ramai-ramai. Huhuhu...

XoXo

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top