♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, November 17, 2013

Majlis Ihtifal Naufal 2013

Awal Naufal bangun pagi ni. Nak ke konsert katanya... Konsertlah sangat kan...

Sebenarnya hari ni ialah

Hari Ihtifal dan Konvokesyen Tadika Islam Miftahul Ulum

Naufal ada buat persembahan hari ni dengan budak-budak sebaya Naufal - 4 tahun. Diorang nyanyi madley. Macam-macam lagu nyanyi. Naufal selalu praktis kat rumah. Comel jer goyang-goyang kepala. Hehehhe..

Jom tengok salah satu lagu yang diorang nyanyi...

video

Naufal menerima hadiah tempat kedua dalam kelas. Kata cikgu, Naufal memang advanced. Alhamdulillah... Tapi yang dapat tempat pertama tu lagi super advanced - kaki tangan pun advanced kata cikgu! Hmmm... paham-paham jer lah yer... huhu..

Mama dan ayah bangga sangat dengan Naufal. Malas belajar pun boleh gak dapat tempat kedua dengan keputusan yang cemerlang. Alhamdulillah...

Semoga Naufal dan Niesreena akan terus cemerlang dunia dan akhirat. Amin...

Hmmm... petang tadi, Niesreena dan Naufal dah berangkat pulang ke kampung. Ayah tok dan mak tok dah ambil diorang. Eh... diorang gi berjalan dulu sebelum balik Segamat. Minggu depan pun jalan lagi. Seronok diorang, memang suka sangat duduk hotel.

Sunyilah rumah... Tinggallah aku dan enche Neezam berdua jer. Yey!

Hehehhe...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top