♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, November 11, 2013

Lovely Naufal

Hujung minggu yang lepas, kitorang tak kemana-mana pun. Habiskan masa kat rumah jer. Macam biasa buat kerja rumah; mengemas, vakum, mop, membasuh, menguruskan kain baju, etc. Buat kerja rumah, memang tak pernah habis!

Macam biasa, hari Sabtu dan Ahad, memang laundry day. Dan macam biasa jugak, aku akan ada pembantu sorang yang rajin sangat dan sukaaaa sangat tolong aku menyidai pakaian.

video

Rajin sangat kan. Menurun ayah dia. Beruntung rasanya...

Naufal dah mahir sangat dah bab-bab sidai baju ni. Tapi Naufal akan pilih sidai baju dia dan kakak dia jer. Pilih pun hanger yang saiz kecil jer. Ok lah kan... dari tak der langsung...

OK!

Happy Monday everyone!

Jom kerja!

Semangat! Semangat!

\(^^)/

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top