♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, November 2, 2013

Deepavali @ Kid'z Paradise The Mines

Akhirnya habis jugak minggu peperiksaan Niesreena dan Naufal. So, hari ni bawak diorang gi berjimba-jimba! Tempat favorite diorang Kid'z Paradise @ The Mines.

Bukan Niesreena dan Naufal jer seronok main, ayah dan mama diorang pun tumpang sekaki. Maklumlah masa kecik-kecik tak dapat. Hehehe...

Over enche Neezam! Hehehe...

Niesreena dan Naufal memang suka main kat tempat pasir ni. Memang seronoklah. Pastu habis dalam seluar dan stokin semua masuk pasir. Mainlah... sampai puas hati ye anak-anak!

Kitorang sampai agak awal jugaklah tadi kat sini. So, memang tak ramai orang. Best lah. Bila dah masuk tengahari, tempat ni mula penuh dengan budak-budak dan ibubapa.

Penat! Memang penat! Tapi seronok sebab Niesreena dan Naufal seronok. Enche Neezam pun sempat siapkan kerja dia kat sini. Enche Neezam kata puas hati sebab dapat accomplished 2 kerja 1 masa; main dengan anak-anak dan siapkan kerja. Alhamdulillah...

Ada beberapa mainan lain lagi kat dalam Kid'z Paradise ni. Untuk mengetahui lebih lanjut, boleh gi kat laman web diorang; klik sini.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top