♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, July 25, 2013

Chef Neezam & Chef Niesreena in da house!

Sejuknya hati... bila balik dari office jer tengok enche suami tengah sibuk memasak di dapur... :)

Enche Neezam memang tak beli apa-apa dari pasar Ramadhan hari ni. Kuih pun tarak! Chef Neezam sediakan semua; dari main dish, kuih dan air.

Dan signature dish chef Neezam yang enaklicious ialah popia goreng! Serious sedap!

Inti yang chef Neezam sediakan ni memang sedap! Juicy!

Ha... Macam biasa... Chef Niesreena pun sebuk nak menolong jugak. Budak tecik memang suka sebuk dalam buat-buat kerja gini. Beria sangat nak menolong.

Memula letakkan inti.

Pastu gulung ketat-ketat...

Letakkan bacuhan tepung sikit kat atas supaya kulit popia tak terbuka masa menggoreng.

Dah siap! Hasil tangan Chef Niesreena!

Good job, Niesreena!

Ini antara juadah iftar yang disediakan oleh chef Neezam dan chef Niesreena hari ni. Walaupun ringkas, tapi tetap menyelerakan. Yummy!

Chef Neezam kata, dia masak dengan penuh kasih sayang. Patutlah sedap dan berselera jer aku makan. :)

And another surprise from him... Thanks darl... Love you sooo much!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top