♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, March 29, 2013

Alhamdulillah... it's Friday!

Assalamualaikum dan selamat hari Jumaat!

Rasa minggu ni cepat jer berlalu. Rasanya hari Sabtu lepas baru jer hantar bebudak balik kampung. Tup tup dah hari Jumaat semula. Tapi bagus jugak... Rindu dah sangat rasanya kat Niesreena dan Naufal. Seminggu aku tak membebel! Rindu pulak rasanya. Haha...

Insya Allah hari ni, ayah tok dan mak tok akan bawa Niesreena dan Naufal ke KL. Aku dan enche Neezam pulak akan ke PD. Aiseh... honeymoon sekejap. Esok, Niesreena dan Naufal akan join kitorang ke PD pulak. Hmmmm... tambah hitamlah lagi diorang! ;p Ini plan terakhir sebelum cuti sekolah bermula. Hari Ahad kena prepare untuk ke sekolah semula!

Sempena dengan hari Jumaat hari ni, aku nak kongsikan dengan korang lagu yang Naufal selalu nyanyikan sekarang ni. Actually lagu ni sebenarnya bacaan doa solat dhuha. Naufal belajar kat taska. Alhamdulillah... Naufal boleh hafal jugak dalam pelat-pelat dia tu.

Solat dhuha ni banyak zatnya. Kalau berkesempatan marilah kite sama-sama amalkan yer...

Ok, sampai sini dulu... back to work! Esok cuti! Yey!

Salam hari Jumaat semua! Semoga kiter sama-sama mendapat keberkatan dan rahmat dariNya!

And please wish me luck!!! ;)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top