♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, November 3, 2012

Onyomat... Get ready... cook!

Seronoknya... Esok mak dan adik-adik nak datang rumah.

Mak teringin nak laksa johor air tangan aku. Dulu aku pernah buat untuk emak. Emak kata sedap. Sedap giler! Huhuhu...

Pagi-pagi lagi aku dah ke kedai runcit favorite aku kat Seremban 2 cari bahan-bahan laksa Johor. Alhamdulillah... semua bahan ada!

So menu besok ialah laksa johor istimewa, sagu delight dan ais krim goreng! Istimewa buat mak! :)

Adik teringin nak makan lasagna. Bahan tak der lah dik. Insya Allah, next time yer... Yer... akak tau... lasagna akak memang sedap... huhuhu...

Untuk dapatkan resepi laksa Johor istimewa ni boleh klik kat sini.

Untuk dapatkan resepi sagu delight, boleh klik sini.

Untuk tengok apakah itu ais krim goreng, bleh klik sini.

Dan untuk resepi beef bolognese lasagna, sila klik sini!

Enjoice!!! :)

**Hmmmm... nasib baik aku simpan resepi aku ni kat sini. Bleh jugak recall balik bahan-bahan dan cara-cara nak buat laksa johor. Boleh jugak kongsikan dengan korang. Cuba try yer... Insya Allah... sedappppppp!!!!

1 comment :

asifbii said...

Thinking of surviving without air conditioning Melbourne in such conditions is practically impossible.your blog is very nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top