♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, October 11, 2012

Kontroversi sungguh kad kesihatan ini!

Ini ialah kad kesihatan untuk kakitangan USIM. Tengok nombor kakitangan enche Neezam; tiga nombor jer. Enche Neezam antara staff terawal yang memeriahkan USIM. Ngeeee... Opppsss... Bukan ni yang aku nak cerita sebonar eh.

Ok balik pada cerita kad kesihatan ni...

Pada hari pertama aku belek kad ni, aku memang tak puas hati. Tak puas hati sangat sangatlah! Nak tau kenapa?

Ok... Ni adalah maklumat tanggungan. Alhamdulillah setakat ni baru 2 kitorang isi. Insya Allah kalau ada rezeki, aku nak isi semua ruang-ruang kosong tu... Semua! :) Eh... ni belum sampai part tak puas hati. Cer tengok gambar seterusnya...

Haa... part ni memang aku tak paham... Maklumat mengenai suami/isteri... sampai 4 ruang boleh isi! Apa cer???!!! Haiissshhh... Kalau nak isi maklumat suami, tentu-tentulah isi 1 tempat jer kan. Tapi kalau yang ada lebih dari sorang isteri tu, haaaiippp berani ker nak isi dua (atau lebih) dalam buku ni???

Haaaa... tang ni... harap-harap biarlah 3 tempat kosong tu remain kosong selamanya... selama-lamanya! Huhuhuhu... Ladies, silalah pantau kad kesihatan suami anda ;p

What say you? Ada brani mau isi???? ;p

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top