♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, December 15, 2010

Emakku sayang...

Emak,

Selamat harijadi yang ke 51 tahun.

Julie sayaaaaannnngggg sangat kat emak!

Sayang sangat sangat!!!

Semoga emak sentiasa dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, sihat selalu dan sentiasa berbahagia di samping abah kat sana...

Comel tak emak aku? Mestilah comel! :)

Semalam emak call aku. Emak kata mak dah dapat hadiah birthday yang aku kirimkan tu dan emak sukaaaa sangat! Tq mak! :)

Semoga gambar-gambar keluarga kite tu dapat melepaskan rindu emak dan abah terhadap kitorang yang jauh di semenanjung ni. Hehehhe... rindu tak kat kitorang? Perasan sungguh kan? Hehehehe...

Dan yang penting, mak kata, mak geram tengok gambar-gambar cucu-cucu mak tu. Comel comel... Emak rindu sangat kat Niesreena dan Naufal. Mak dan abah suka gambar-gambar comel Niesreena dan Naufal tu. Lepas rindu emak dan abah kat diorang. :)

Julie pun rindu sangat kat emak dan abah... Selamat harijadi, emak. Julie sayang sangat kat emak...

7 comments :

neezam said...

Happy birthday untuk M-I-L aku. Semoga Allah limpahkan rahmat buatnya. Amin!!!! :)

Lieya said...

Happy birthday makcik.. semoga dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki.. dan sentiasa mendapat kesihatan yang baik oleh Allah..:)

lindah said...

umur emak Julie sama ngan umur emak aku..cuma mak aku lahir bulan 1 :)..selamat hari jadi Aunty

*juliet le sweetheart said...

Tq all! :)

Mrs Hairil said...

muda lg mak julie & lindah.....Selamat Hari Lahir Aunty!

*juliet le sweetheart said...

Tq, isma! :)

mas said...

muka mak julie n julie sangat same..leh masuk contest muka seiras nih..
anyway...hepi besday auntie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top