♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, November 17, 2010

Selamat hari raya Aidiladha

Sejak kahwin, inilah kali pertama aku menyambut hari raya haji tanpa enche Neezam di sisi. Emak, abah dan adik-adik pun tak der. Sedih... Nasib baik ada fil. So, tak lah rasa sunyi dan sedih. Bleh happy lagi! :)

Enche Neezam masih di Melbourne. Insya Allah, esok enche Neezam akan kembali ke tanah air. Kat Melbourne, diorang dah sambut hari raya haji semalam. Awal sehari dari kiter kat Malaysia ni.

Emak dan abah pulak first time beraya tanpa anak-anak. Beraya berdua jer kat Sabah. Nasib baik ada kengkawan yang datang memeriahkan rumah. Semua nak makan masakan emak yang sememangnya sedap tu. Hehehhee... Rindu masakan emak!

Adik-adik pulak beraya kat KL. Adik beraya dengan hubby dia jer kat rumah sendiri and of course Joy, the bachelor tumpang sekaki beraya dengan diorang.

Dan aku serta kedua-dua comel aku, Niesreena dan Naufal pulak, balik ke Batu Pahat bersama-sama fil.

Kepada semua keluarga, kengkawan dan pembaca blog aku ni, di sini aku ingin mengucapkan, Selamat Hari Raya Aidiladha. Semoga kiter semua mendapat keberkatan dan rahmat dari Allah swt bersempena dengan hari yang mulia ini. Insya Allah...


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top