♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, March 31, 2010

Jom jalan-jalan!

Naufal 11 bulan & Naufal dah boleh jalan!

Yey!


41 comments :

Scha Tanaka said...

comel naufal !

*juliet le sweetheart said...

tq! :) secomel mamanya... ;p

Scha Tanaka said...

hehehe
mama dia nak jugak tuh kan !
dah bleh jalan dah !
yeah yeah
nnt nak masuk setahun dah . wee

*juliet le sweetheart said...

time does fly! sangat cepat!

Faliq said...

comel nengok dia jalan. yeay, jumaat ni leh tgk live!

*juliet le sweetheart said...

jumpa jumaat ni kat bundoora park ok! :)

Afadh Lieya said...

sweetnya dia.. kekek

Zai said...

comelnyer!!!

Asra said...

Wah!!! Best2!!! :)

Intan said...

wahhh best nyer....mesti dah tak mop umah

*juliet le sweetheart said...

masih 'mop' lagi... bukan setakat 'mop', siap 'vakum' lagi! ;p

Zulfa said...

wow, soon after this running and playing footie with the father... hehehe..

Kak Diana said...

wahhh...dah boleh berjln. Rasanya baru jumpa haritu Naufal masih merangkak. Lepas ni main kejar2 la pulak dgn kakak Rina...meriahhh

Asra said...

cop2.. bru dpt tgk btul2 act.. wah! enchek neezam & anak pempuan yer masing2 ada kerusi malas di depan tv!!! mama & anak lelaki lepak mner pulak??? hahahha

Kak Nazura said...

kat dapur lah...

Kak Thasa said...

Selamat berkejar-kejaran mama ;)

Malina Vaida said...

mari kejar naufalllllllllllllllllllllllllll

*juliet le sweetheart said...

hahahahah.... kantoi kan ayah & anak perempuannya... kat rumah ni sekarang memang dok main kejar naufal jer... penat... tapi mama dia tak kurus jugak! ;p

Nasyed said...

yey yey bestnyer...main kjr2 bile la auni nk pndai lari ni heheh ;)

*juliet le sweetheart said...

nanti bila auni dah pandai lari... makin kuruslah mamaa dia... :)

Su-e said...

lebat nye rambut naufal..pinjam kat arieq sket..hehe

*juliet le sweetheart said...

sue, nanti julie pos rambut naufal sikit... ;p baby boy rambut sikit tak per... cam rupa mawi sikit... :)

Mas said...

uih..cepat gak naufal boleh jalan..mesti dah seronok skang dua2 dah berjalan..main kejar2...meriah..

*juliet le sweetheart said...

reena dulu pun berjalan masa 11 bulan... tapi bukanlah dah boleh jalan tegap pun... masih jalan jatuh lagi... tapi semakin hari semakin tegap dah jalan dia..

Sarah Adham said...

comelnye julie... geram tengok.. namenye pon cantik.. :)

*juliet le sweetheart said...

cantik ke namanya sarah? ramai orang cakap 'naufal' tu nama budak nakal! ahhahaha... sabar jer lah...

Sarah Adham said...

actly name tu..tersenarai dalam senarai nama2 untuk Masyitah.. eheheh...kalau x same le name anak kite ye..

*juliet le sweetheart said...

Nasib baik keluar perempuan kan, sarah... ;)

Gg said...

alala.. comey nya naufal.. cepat e dia pandai jalan.. skang dah bape bulan? Zafri dulu 1 thn 4 bulan baru pandai jalan.. 2-3 hari pastu terus berlari.. azab nak menunggu tu.. haha

*juliet le sweetheart said...

lagi azab bila dah pandai jalan ni... nak mengejarlah pulak...

Sarah Adham said...

a;ah.. eheheh..

Naimah said...

wahhh...lepas ni hg siap badan nak kejar naufal laks la...
so cute ini budakkk

*juliet le sweetheart said...

Naimah, tak berjalan lagi pun dah asyik berkejar jer... merangkak punyalah laju!

Adah said...

saya pun penah berangan kaklu anak lelaki nak bg nama naufal... firas lom pandai jln lg.. baru ble jln sikt2..

*juliet le sweetheart said...

Adah, kalau firas dapat adik lelaki nanti bolehlah bagi nama naufal ek... :)

Kak Dah said...

dia dah setahun ke julie

*juliet le sweetheart said...

belum lagi kak dah... naufal baru 11 bulan... 27/4 ni birthday setahun...

Khairnani said...

Ya Allah julie.....cuteeeeee nye anak awak ni.....rase mcm nak gigit jek pipi die......betul2 ikut pipi tweeety.....!!! hehehehhe

*juliet le sweetheart said...

hahhaha... ingat lagi awak eh... eeee tapi anak kite tak kuning dan berbulu ler... hahahhaha...

mak su nina naufal said...

rindu naufal..

Intan said...

comeynyer nopal....jgn lupa dtg auntie nye wedding ek...ehehe ..Jule..bulan Disember ek..balik jgn x balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top