♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, February 12, 2010

Jangan monyet! Jangan!

Sejak beberapa minggu yang lepas, hubby dan kengkawan kat fb ada jumpa video ni; Hikayat Sang Kancil dan Monyet. Kalau korang lahir sekitar tahun 1980-1990 mesti pernah tengok citer ni kat tv pendidikan.

Kalau sekolah petang, pagi tu mesti ada tv pendidikan. Dulu mana ada Astro. Siang plak memang tak der cerita. Ada tv pendidikanlah kat channel RTM. Selalulah keluar citer kartun 'Hikayat Sang Kancil dan Monyet' ni. Selain tu ada gak 'Hikayat Sang Kancil dan Buaya' dan jugak 'Buruk Gagak yang Cerdik'. Asik-asik ulang tu jer lah.

Hahahahaha... Tetiba teringat masa muda-muda dulu. Cewah... ;p

So kengkawan, enjoy the video!

Hikayat Sang Kancil dan Monyet


2 comments :

Kak Jumee said...

yeap akak setuju, sebab akak membesar dgn cerita2 sang kancil ni... indahnye kenangan!!!.....

*juliet le sweetheart said...

kenangan muda-muda dulu kan kak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top