♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, February 5, 2010

Imunisasi 6 bulan

Naufal dah masuk 9 bulan minggu lepas, tapi hari ni baru bawa baby Naufal dapatkan imunisasi 6 bulan. Ni semua gara-gara balik Malaysia.

Masa Naufal 6 bulan ari tu, kitorang semua balik Malaysia. Bila aku gi klinik kesihatan Segamat dan tanya boleh tak nak dapatkan imunisasi 6 bulan untuk baby Naufal, nurse tu kata tak berani nak bagi sebab tak sama. Dan nasihatkan kitorang untuk dapatkan imunisasi 6 bulan tu bila balik sini semula. Haa... tu yang imunisasi 6 bulan Naufal lambat tu.

Dan disebabkan lambat jugak, Naufal tak dapat satu ubat iaitu rotavirus kali kedua. Tapi midwife tu kata ok jer.

Hari ni baby Naufal kena cucuk 2 kali. Macam biasa, kat kedua-dua belah peha dia. Sian Naufal sayang... Tapi Naufal kuat. Nangis beberapa saat jer, pastu senyap semula. Naufal, good boy!


*juliet le sweetheart : bcg jangan lupa!



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top