♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, January 11, 2010

Babysitting

Hari ni aku mula bekerja *cewah!*... Kerjalah sangat kan... ;p

Tak der lah... Bukan kerja apa pun. Just tolong kak Tasha, jaga Wawa jer sementara cuti sekolah ni. Babysitting!

Niesreena seronoklah sebab ada kawan kat rumah. Makan pun banyak sebab berlumba-lumba makan dengan kakak Wawa.

Aktiviti harian budak-budak ni, selain dok menyepahkan rumah dengan barang-barang mainan, ialah tengok tv. Layan kartun jer lah...


*juliet le sweetheart : nak masak apa yer hari ni?

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top