♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, June 13, 2009

Sunyi

Dah dua minggu ni rasa meriah jer rumah. Bising jer... Selalu dengar suara Niesreena dan PIL main-main... gelak-gelak...

Tetiba jer hari ni terasa sunyi sangat... sebab... PIL dah balik Malaysia malam tadi. Niesreena pun macam bosan jer. Mulalah nak meleseh-leseh kat mama dan ayah dia ajak main sama-sama. Tapi kitorang tak boleh nak layan Niesreena macam mana atok-atok Niesreena layan Niesreena sepanjang dua minggu lepas sebab kitorang ada komitmen lain; nak kemas rumah, nak masak, nak itu, nak ini... So, tak terlayan Niesreena. Sian anak mama...

Pagi tadi, Niesreena bangun tidur...

Niesreena : Atok mana? Atok?
Mama : Atok tak der. Atok dah balik.
Niesreena : Atok tidur... *mesti Niesreena ingatkan atoknyer masih tidur kat bilik sebelah... Niesreena lupa agaknyer yang malam tadi dah hantar ayah tok dan mak tok kat airport...

Pastu Niesreena gi kat bilik yang atok-atoknyer gunakan aritu. Niesreena tanyer lagi...

Niesreena : Atok mana? Atok?
Mama : Atok tak der. Atok dah balik.
Niesreena : Atok tak der...

Sian Niesreena...

Aku pun tetiba rasa bosan. Aaarrrggghhh... sunyinyer...


*juliet le sweetheart : rindu sangat kat mak abah dan adik-adik



2 comments :

Heda said...

siannya anak ko julie.. tp nk buat cmne kn... sabar la yer...

*juliet le sweetheart said...

Tu la... aku pun kesian kat Niesreena. Tapi sekarang ni Niesreena dah ok. Alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top