♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, July 5, 2008

Peeerrrrggghhhhh…!

Fyi, kat sini memang susah sangat nak dapat ikan pari. Kalau ternasib baik jer bleh jumpa. Tu pun tersangat-sangatlah jarangnyer. Yang ada kat sini ikan pelik-pelik jer, rasa pun tak sedap. ;p

Tapi hari ni, dalam konpius-konpius nak beli ikan apa kat pasar pagi tadi, aku ternampak plak kelibat ikan pari. Ya Allah! Excited giler ar! Aku ni memang giler ikan pari. Tak kiralah masak apa, kalau ikan pari semua sedaaaappp…

Tambah special lagi sebab Neezam dengan rela hati untuk memasak dinner yang tersangatlah sedapnya. Take a look!



Serius sedap! Sehingga menjilat jari! Peeerrrggghhhhh!

Kenyang!

Alhamdulillah...


*juliet le sweetheart : menu pari esok, lusa, tulat > asam pedas, goreng bercili, dan bakar lagi!



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top