♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, February 6, 2008

Bundoora Park on his birthday

Hari ni hari jadi mr hubby. Kitorang tak merancang untuk celebrate sesangat pun. Just have fun kitorang tiga beranak jer. Lagipun Neezam ada banyak kerja. So, petang lepas Neezam balik dari office tadi, kitorang gi Bundoora park. Nikmati hari istimewa ni dengan cuaca yang sangat cantik! Niesreena pun seronok main-main kat sekitar taman...

2 comments :

Sue @ Mommy Lisya said...

alalala tembamnya ini budak tecit, mama kasi mamam apa ni pp gebu badan montok sekali , amboi dah pandai nak main kat playground yer, lisya tu mkn byk susu byk badan susah tul nak naik, ni dah bapa kg ni mama reena , mau semput gak dukung reena ni kan

*juliet le sweetheart said...

Sue, kalau nak tau, Niesreena ni tak makan pun, bergantung pada susu jer. Risau gak Julie. Tapi nasib baik badan dia naik gak. Sekarang dah 10kg. Kalau makan nasi mesti lagi semangat. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top