♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, January 5, 2008

Panas

Panasnya… Tolonglah… Sejak beberapa minggu ni cuaca teramat panas kat sini. Sampai pening kepala aku jadinya. Masa New Year eve yang lepas, panas mencecah sehingga 42 degree. Dan beberapa hari ni cuaca yang diramal hanya 32 degree tetap mencecah 40 degree. Panas… Panas… Panas…

Panas-panas macam ni membuatkan aku malas nak menjejakkan kaki ke luar. Asyik nak duduk melepak bawah kipas jer dalam rumah. Tapi kesian plak kat Niesreena sebab Niesreena macam boring jer kalau dah dua tiga hari tak dibawa keluar. So, nak tak nak terpaksa jugak aku bawak dia keluar berjalan.

Badan Niesreena pun dah naik ruam-ruam sebab kepanasan. Cian Niesreena… Kadang-kadang aku mandikan jugak Niesreena malam-malam sebab bila kepanasan Niesreena susah nak tidur. Aku plak walaupun jarang keluar kat tangan ni dah ada kesan jam. Nasib baik kat muka tak ada kesan terbakar. Kalau tak mesti berbelang macam masa sekolah dulu. Well… thanx to Olay… hehehehhe…

Aaaaaa panasnyer…

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top