♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, January 21, 2008

“Mama…”

Tiap-tiap pagi, celik jer mata Niesreena bermakna waktu untuk aku celikkan mata jugak walaupun aku masih mengantuk tahap gaban. Dan kebiasaannya aku dan Niesreena akan lepak-lepak dan main-main atas katil dulu.

Pagi ni, seperti biasa Niesreena tergolek-golek atas katil selepas bangun. Kusyuk main reben kat baju aku. Then aku kata kat Niesreena, "Nina main apa tu?" Then Niesreena balas balik kata aku dan kata "apa tu…" dengan muncung dia bukan main panjang sebut "tu…". Tergelak aku dibuatnya… Then aku sebut "Mana bird?". Once again Niesreena sebut semula kata akhir aku "bird". Then aku sebut plak "Mama…". Niesreena pun sebut "mama…" Aaaarrrrggghhhh… comeynyer Niesreena sebut mama. Aku ulang dan ulang lagi sebut "mama". Niesreena tetap ikut sebut "mama". Then aku sebut ayah. Tapi Niesreena sebut "nanah". Hehehe… Mungkin Niesreena tak pandai lagi nak sebut ayah. Mungkin Niesreena tau sebut jer… Tapi tak tau maksudnya lagi…

Tak sabar nak dengar Niesreena panggil aku, "Mama… mama…"

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top