♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, August 22, 2007

Bila pisang dan Oprah berjumpa!

Macam biasa, pukul 1 mesti aku tengok Oprah. Tetamu jemputan hari ni ialah Morgan Freeman. Freeman nak tunjuklah skill memasak dia pada Oprah. Resepi istimewa Freeman untuk Oprah ialah 'Banana Beignets'. Aku pun beria lah tengok. Kot-kot kalau senang nak buat, nanti bolehlah cuba. Nama resepi tu macam best jer… mesti sedap!

Mula-mula pukul telur sebiji, then masukkan garam… Freeman kata “I’m good at this…” pastu masukkan flour. Bila dah sebati celupkan pisang dan deep fry. Taaadaaaaaa… dah siap!!! Rupa-rupanya Freeman buat pisang goreng! Ceh! Si Oprah ni makan beria jer. Macam tak pernah makan pisang goreng seumur hidup dia. Mungkin memang tak pernah kot. Hahahhaha… Kesian kat Oprah…

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top