♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, July 28, 2007

Makan sampai tertidur-tidur!

Tengoklah Niesreena ni, sampai tertidur ketika makan rusk dia. Comot-comot plak tu. Dah tu sikit punya kuat dia genggam rusk dia tu walaupun dah tertidur. Niesreena... Niesreena...

Niesreena ni memang mudah tertidur kalau kat pangku ayah. Mungkin sebab perut ayah yang empuk tu kot. Hehhehehehe...

~Sedapnya geget-geget rusk. Lebih-lebih lagi gusi tengah gatal sebab nak tumbuh gigi. Lagi asyik lah...~

~Ngantuklah pulak...~

~ZZZZzzzzzz... Tapi rusk still kat mulut... Hehehe...~

~ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz... Si comot ni mesti tengah mimpi makan rusk lagi...~


Banyak lagi gambar budak comot ni kat fotopages aku. Jom tengok!

3 comments :

$weE+ 666 said...

alahaiiiii comelnyer la niesreena ni... first time auntie jijie tengok sambil makan pun bleh tido... TOO CUTE lah sayang!!! geram btol tengok pipi gebu dia tu... *muahz muahz muahz* dari tadi auntie jijie dok tergelak sensorang dpn pc tengok keletah niesreena ni...
btw, salam perkenalan...

Zura said...

alah...alah....makan samapi tertidur.....comeynya...isk..isk..hehehe

MayaEnd said...

makin comel niesreena nie....geram tgk dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top