♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, June 17, 2007

Selamat Hari Abah

Gambar saper ni ek?

Ini lah gambar aku dan abah. Masa tu aku baru jer berusia 2 bulan dan abah kelihatan sangat muda lagi. Gambar ni diambil masa kitorang tinggal kat Pulapol, Jalan Semarak, Kuala Lumpur. Flat tingkat 10. Tu yang gambar macam tinggi sangat kan. Hehehhehe...

Bersempena dengan hari bapa ni,

Julie ucapkan

Selamat Hari Bapa untuk abah yang tersayang...

Dan tak lupa juga kepada suami yang tercinta.

Selamat Hari Bapa!

Selamat Hari Bapa jugak diucapkan kepada ayah mertuaku dan sumer kengkawan yang berstatus ayah.

2 comments :

Mama Jannah said...

heepy fathers day utk ayah niesreena..bagi jannah tiap2 hari adalah fathers day..salam perkenalan dari jannah n co..

*juliet le sweetheart said...

Salam perkenalan & tq! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top