♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, June 12, 2007

Sedih giler!

Arrrrr… giler sedih!

Pagi tadi Niesreena bangun awal. Bila Niesreena dah bangun aku biarkan jer Niesreena main sesorang sementara aku tengok-tengok Niesreena main. Tapi disebabkan aku masih lagi mengantuk so aku tertidur semula. Tiba-tiba aku dan hubby dikejutkan dengan bunyi jatuh yang kuat. Ya Allah! Terkejut aku dibuatnya. Aku tengok Niesreena dah tak der disebelah aku. Rupa-rupanya Niesreena dah jatuh katil! Niesreena tak nangis hinggalah dia nampak aku, baru Niesreena nangis teresak-esak. Cepat-cepat aku dokong dah usap-usap kepala dan badan Niesreena.

Ya Allah… hanya Allah jer tahu perasaan aku masa tu. Sedih dan menyesal sangat! Niesreena menangis kuat sangat. Mesti sakit sangat, dan mesti Niesreena terkejut. Puas aku dan Neezam cuba tenangkan Niesreena, baca selawat kat telinga Niesreena, akhirnya barulah Niesreena senyap tapi tersedu-sedan. Air mata pun banyak mengalir kat pipi Niesreena.

Sepanjang hari aku menangis. Sedih dan menyesal yang teramat sangat! Aku rasa teruk sangat sebab aku cuai! Teruk sangat! Teruknya aku sebab aku tak menjaga anugerah yang Allah bagi ni sebaik mungkin. Anugerah Allah yang sempurna. Aku takut jer Dia akan tarik balik anugerah ni sebab kecuaian aku yang bodoh ni!

Ya Allah… Lindungilah Niesreena…

“Julie… Julie…” :’(

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top