♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, March 14, 2007

Daddy... daddy cool...

Speechless... Mengucap panjang... Tergelak besar... tu lah reaksi kengkawan kitorang biler tengok gambar-gambar Neezam ni. Sama lah jugak dengan aku. Fuuuhhhhhhh... Macam tak percaya jer... Ni lah lelaki yang aku cintai selama 5 tahun ni. Kalau student dia tengok pun, mesti diorang tak percaya ni lah pensyarah diorang. Huhuhuhuhuhu...

Cam bengong jer kan? Hehehehhe... Jangan marah eh sayang...

Walau macam mana pun orang kata, ni lah dia soul mate aku, penghibur di kala duka. Huhuhuhuhu... I love you sayang!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top