♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, June 3, 2006

Dayah's wedding day

Tahniah pada Dayah dan suami

Selamat pengantin baru

Semoga berbahagia dunia & akhirat

Gambar ni khas aku amek untuk kengkawan yang tak dapat hadir majlis kahwin Dayah ni. Cumernyer aku amek gambar ni sikit jer dan aku tak sempat nak tunggu majlis persandingan. Sebab... satunyer... aku tiba awal dan nak tunggu majlis sanding lama sangat... maklumlah... orang Johor sanding lambat... Sebab keduanyer... aku mengidam nak makan murtabak Singapore... so, kitorang bergegas ke JB plak. Pastu nak balik Segamat plak.

So, kepada kengkawan yang ada lain-lain gambar kahwin Dayah ni, do inform me eh. Kongsi-kongsi lah... nak nenok... :)

Nway, Dayah sangat cantik hari tu... Rugi saper yang tak gi... tak dapat tengok live! :)

4 comments :

Sid said...

cantik nye dayah....berseri-seri...
thanks a lot julie! dapat gak tengok gambar dayah kawin

*juliet le sweetheart said...

no problem, sid... ada lagi gambar-gambar dayah kahwin ni kat fotopages kite. tapi tak banyaklah...

Onizuka said...

ehhh...besar nyer julie.... aper dah jadik...

*juliet le sweetheart said...

hahhahhahahaha... aku tengah preggie ler... ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top