♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, December 5, 2005

Ku Seru

Dalam kesibukan membuat preparation untuk majlis perkahwinan aku ni, aku dan Neezam sempat jugak mengambil kesempatan dan menghabiskan masa tengok wayang hari minggu lepas. Release tension lah konon.

*Nyampuk skit: Tension wooooo uruskan segala persiapan perkahwinan. Tak caya? Tanyer orang yang dah kahwin... ;p*

Kitorang tengok PHSM II kat KLCC. Bagi aku jalan citer PHSM kali ni sekadar ok jer lah. Tak lah gempak sangat untuk aku tengok berulang kali. Tapi… sejak tengok citer tu, aku tertarikkkkkk sangat dengan lagu ‘Ku Seru’ nyanyian Misha Omar. Sebelum ni biler aku dengar kat radio aku rasa macam biasa jer. Tapi biler dengar kat panggung, rasa macam best sangat!

So kat sini aku attachkan lirik lagu ‘Ku Seru’ untuk para peminat dan penggemar lagu ni ok!


Lagu Tema PHSM II ”KU SERU” by Misha Omar

Ku membayangi… jiwa hatimu
Tapi perpisahan menunggu
Ku ingin membelaimu
Namun kasihku tiada restu

Diri begini… kerna selama
Ditinggalkan marah sengsara
Hingga hilang terlupa
Siapa aku sebenarnya sayang…

Oh… dengarlah sayu tangisanku
Mengapa degupanmu ku seru
Kerna kesepian nan terlalu
Kembalikan hidup yang ku rindu

Oh… dengarlah sunyi tangisanku
Kau tahu ku amat menyayangimu
Oh pergilah kau bukan milikku
Pulang pada yang mengasihi… Dirimu…
(Kau ku seru… kesepian berlalu… maafkan daku…)

Sampai di sini
Ku lepas kau pergi
Biarku damai bersemadi
Lukamu ku mengerti
Kanku hilangkan derita… ini…


Nyanyian : Misha Omar
Pencipta : Ajai
Adunan Akhir : Roslan Aziz
Penulis Lirik : Shuhaimi Baba & Habsah Hassan
Hakcipta : Pesona Pictures & Sony BMG

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top